Home Missie & Visie Info Solliciteren Keurmerk Emailconsult Bellen met credits Helderziende of Coach?


BELLEN MET CREDITS (PREPAID)
  • Bellen vanuit België voor € 1 per minuut en geen 10 minuten blokkering
  • Bellen vanuit Nederland en andere landen voor € 1 per minuut, betalen met iDeal
  • Ook voor skype bellers
  • Veel voordeliger voor prepaid bellers vanwege de hoge kosten van je provider die oplopen tot wel € 1.30 pm!
  • Er is al betaald, dus geen hoge telefoonrekeningen meer, zo houd je je kosten in de hand
  • Je tegoed blijft 1 jaar geldig, zolang ons creditsysteem in gebruik is
  • Eenvoudig op te waarderen
  • Omzeilen van 0900/0909 blokkeringen


Vul het onderstaand formulier in om te kunnen bellen met credits:

Let op! Indien je met een ander emailadres opwaardeert, dan komt je tegoed op dát account te staan.
Ook als je een spelfout maakt dan staat het tegoed op dat 'nieuwe' account!


Emailadres: *

Na een succesvolle betaling krijgt u per email uw toegangscode toegestuurd.
Let op! Uw account is gekoppeld aan uw emailadres. Mocht u bij een volgende opwaardering een ander emailadres gebruiken of letters verkeerd typen, dan wordt de toegangscode/credits daarheen gestuurd. Met een ander emailadres krijgt u dus een nieuw account.

Vanuit welk land wilt u bellen?: *



Een ogenblik geduld aub

Hoe werkt het?
  • Geef je emailadres op
  • Geef het land aan: NL en internationaal of België
  • Druk op 'Naar betaalscherm'
    Hierna komt u in het betaalscherm met iDeal/Bancontant/Mr Cash
  • Na de betaling krijg je per mail direct een pincode toegestuurd
  • Vanuit België bel je +32 25 - 88 26 74
  • Vanuit Nederland en overige landen bel je +31 10 - 88 89 945
  • Voer je pincode in die je per mail gekregen hebt
  • Je hoort het aantal credits dat je hebt en je komt in het menu waarna je je favoriete medewerker kunt kiezen

F.A.Q.

Wat kost het?
€ 1 per minuut/credit voor België en je belt naar een Belgisch netnummer.
€ 1 per minuut/credit voor NL en overige landen, je belt naar een Nederlands netnummer.

Zijn er overige kosten?
De enige extra kosten zijn de gesprekskosten naar het netnummer. Deze kosten zijn op te vragen bij je eigen provider.

Hoe snel krijg ik mijn pincode?
Het systeem is geautomatiseerd en vrijwel direct krijg je je pincode per email

Moet de nummerweergave van mijn telefoon aan?
Indien je met nummerweergave belt, herkent het systeem je nummer en hoef je geen pincode meer te gebruiken. Je tegoed wordt vermeld en schakelt je door naar de gekozen medewerker.

Wat komt er op mijn telefoonrekening te staan?
Je belt naar een vast netnummer, dus er komen geen servicenummers op je telefoonrekening te staan

Maakt het uit bij welke telecomprovider ik zit?
Nee dat maakt niet uit, je kan bellen vanaf iedere telefoon: vast of mobiel

Werkt het ook als ik geblokkeerd ben voor 0900/0909 nummers?
Ja, want je belt naar een vast nummer en niet naar een servicenummer

Ik bel uit België, wordt het gesprek verbroken na 10 minuten?
Nee, je belt niet naar een servicenummer dus je kan langer bellen

Kan ik met mijn credits van verschillende telefoons bellen?
Ja dat kan, met je credit- pincode kun je vanaf iedere telefoon bellen

Heb ik een vaste pincode of krijg ik iedere keer als ik opwaardeer een andere pincode?
Per emailadres blijf je dezelfde pincode houden

Hoe weet ik hoeveel credits/belminuten ik nog heb?
Als je het credit telefoonnummer belt krijg je te horen hoeveel credits je nog hebt waarna je in het menu komt en je medewerker kan kiezen

Kan ik opwaarderen tijdens het gesprek?
Nee, dat gaat niet, vooraf hoor je hoeveel credits/belminuten je hebt, zorg voor voldoende credits voordat je belt



KvK nr 62339966 | © 2008 - 2017 Betrouwbaarmedium.nl | Niets mag worden gekopieerd! | Directie: E. Mulder | Powered by 4ice Productions